Elektroninės knygos

9-10 klasės

Informacinių technologijų vadovėlis IX_X klasėms „Pasaulis kompiuteryje”  (I dalis, pdf) >>>

Informacinių technologijų vadovėlis IX_X klasėms „Pasaulis kompiuteryje”  (II dalis, pdf) >>>

Programavimo uždavinai IX-X klasė

Programavimas IX-X klasėms



11 -12  klasės

Renata Burbaitė. Jonas Blonskis. Vytautas Bukšnaitis. Šiuolaikiškas žvilgsnis į programavimą C++ XI-XII kl. (pdf)

Vadovėlis C++

PROGRAMAVIMAS C++: Struktūros. Masyvas struktūroje.

Vadovėlis „Язык программирования С++”

Vaizdo pamokos C++

Programavimas C++. VU mokymo priemonė

 

 

Informatikos atnaujinta bendroji programa XI klasei nuo 2023-09-01

Informatikos tarpinio patikrinimo užduoties pavyzdys

Informacinių tecgnologijų brandos egzamino programa

Duomenų tyrybos, programavimo ir saugaus elgesio pradmenys

 

 

Alvida Lozdienė. Ieva Mockevič. Pasaulis kompiuteryje XI-XII kl. (I dalis, pdf)

Alvida Lozdienė. Ieva Mockevič. Pasaulis kompiuteryje XI-XII kl. (II dalis, pdf)

Alvida Lozdienė. Ieva Mockevič. Pasaulis kompiuteryje XI-XII kl. (demo)

 

ČIA PUBLIKUOJAMA IT PAMOKŲ PROGRMA 11 KLASIŲ MOKINIAMS
BEI PRIDEDAMA PAMOKŲ MEDŽIAGĄ KARTOJIMUI ARBA SAVARANKIŠKAM PASIRUOŠIMUI

Nuorodos publikuojamos į skirtingų autorių šaltinius.

Rekomenduojamos mokymo(si) turinio temos, jų eiliškumas ir valandų paskirstymas.

Pastaba

* Mėlynai pažymėtų mokymo(si) temų pamokas rekomenduojamos skirti projektinei veiklai vykdyti.

** Pasviruoju šriftu išskirtos modulio „Duomenų tyrybos, programavimo ir saugaus elgesio pradmenys“ mokymo(si) temos.

*** Po tarpinio patikrinimo mokytojas gali keisti mokymo(si) turinio temų eiliškumą savo nuožiūra.

Mokymo(si) savaitė Mokymo(si) turinio temos Val.
1 28.2.1. Kompiuterių raida, algoritmai ir programos. 1
28.2.1. Kompiuterių raida, algoritmai ir programos. 1
28.3.1. Duomenų kodavimas ir skaičiavimo sistemos kompiuteriuose. 1
29.6.1. Higienos, ergonominės ir techninės saugaus darbo skaitmeninėmis technologijomis normos. 1
2 28.2.2. Programavimo kalbos konstrukcijos. 1
28.2.2. Programavimo kalbos konstrukcijos. 1
28.3.1. Duomenų kodavimas ir skaičiavimo sistemos kompiuteriuose. 1
28.6.2. Rizikos žmogaus fizinei ir psichinei savijautai naudojant skaitmenines technologijas. 1
3 28.2.3. Programavimo aplinka. 1
28.2.3. Programavimo aplinka. 1
28.3.1. Duomenų kodavimas ir skaičiavimo sistemos kompiuteriuose. 1
29.6.2. Aplinkosaugos problemos ir jų sprendimai. 1
4 28.2.4. Algoritmų parinkimas. Sveikieji ir realieji skaičiai. 1
28.2.4. Algoritmų parinkimas. Sveikieji ir realieji skaičiai. 1

28.3.4. Šifravimo metodai.

Rekomenduoju pasidomėti

1

28.6.4. Saugaus darbo virtualiojoje erdvėje principai, pavojai ir problemos.

Pamokos pateiktis

Informacinis leidinys dėl fišingo atakos atpažinimo

Kaip atpažinti duomenų viliojimą (angl. „phishing“)?

Socialiniai tinklai 

Elektroninės patyčios ir jų prevencija  Nuoroda

1
5 28.2.4. Algoritmų parinkimas. Sveikieji ir realieji skaičiai. 1
28.2.4. Algoritmų parinkimas. Sveikieji ir realieji skaičiai. 1
28.3.4. Šifravimo metodai. 1
28.5.1. Grupinės bendravimo priemonės pasirinkimas, 28.5.2. Grupinio bendravimo etikos principai. 1
6 28.2.4. Algoritmų parinkimas. If 1

28.2.4. Algoritmų parinkimas. If

Visų programavimo uždavinių apžvalga ZIP archyvas Atsiųsti

1

28.3.2. Duomenų sąryšių tyrinėjimas.

Skaičiuoklės uždaviniai

1
29.5.1. Tinklinis bendradarbiavimas, 29.5.2. Sinchroninių ir asinchroninių bendravimo ir bendradarbiavimo priemonių pasirinkimas. 1
7 28.2.4. Algoritmų parinkimas. If 1
28.2.4. Algoritmų parinkimas. If 1

28.3.2. Duomenų sąryšių tyrinėjimas.

  1. Duomenų tipai. Skiriami 3 pagrindiniai duomenų tipai: struktūrizuoti, pusiau struktūrizuoti ir nestruktūrizuoti. Plačiau >>>
  2. Duomenų glaudinimas Plačiau >>>
  3. Duomenų tyryba Plačiau >>>
  4. Duomenų tyrybos konspektas. Plačiau >>>
1
29.4.4. Elektroninės paslaugos. 1
8 28.2.4. Algoritmų parinkimas. for 1
28.2.4. Algoritmų parinkimas. for 1
28.3.2. Duomenų sąryšių tyrinėjimas. 1

30.4.1. Kompiuterių tinklai. (1)

Vaizdo filmai

1
9 28.2.4. Algoritmų parinkimas. for 1
28.2.4. Algoritmų parinkimas. for 1
28.3.2. Duomenų sąryšių tyrinėjimas. 1
30.4.1. Kompiuterių tinklai. (2) 1
10 28.2.5. Programos derinimas, 28.2.6. Programos rezultatų pateikimas. 1
28.2.5. Programos derinimas, 28.2.6. Programos rezultatų pateikimas. 1
28.3.2. Duomenų sąryšių tyrinėjimas. 1
30.4.1. Kompiuterių tinklai. (3) 1
11 29.2.2. Išorinių duomenų naudojimas, 30.2.3. Darbas su tekstinių duomenų srautais. 1
29.2.2. Išorinių duomenų naudojimas, 30.2.3. Darbas su tekstinių duomenų srautais. 1
28.3.3. Įvairaus tipo duomenų glaudinimas. 1
30.4.1. Kompiuterių tinklai. 1
12 30.2.3. Darbas su tekstinių duomenų srautais. 1
30.3.1. Duomenų rinkimas. 1
30.4.1. Kompiuterių tinklai. 1
13 30.2.3. Darbas su tekstinių duomenų srautais. 1
30.2.3. Darbas su tekstinių duomenų srautais. 1
30.3.1. Duomenų rinkimas. 1
30.4.1. Kompiuterių tinklai. 1
14 30.2.3. Darbas su tekstinių duomenų srautais. 1
30.2.3. Darbas su tekstinių duomenų srautais. 1
30.3.1. Duomenų rinkimas. 1
30.1.1. Duomenų vizualizavimas. 1
15 29.2.1. Problemų sprendimo automatizavimas. 1
29.2.1. Problemų sprendimo automatizavimas. 1
30.3.1. Duomenų rinkimas. 1
30.1.1. Duomenų vizualizavimas. 1
16 29.2.1. Problemų sprendimo automatizavimas. 1
29.2.1. Problemų sprendimo automatizavimas. 1
30.3.1. Duomenų rinkimas. 1
30.1.1. Duomenų vizualizavimas. 1
17 30.2.2 Duomenų struktūrų naudojimas. Vienmatis masyvas. 1
30.2.2 Duomenų struktūrų naudojimas. Vienmatis masyvas. 1
30.3.2. Didelių duomenų tyrinėjimas. 1
30.1.1. Duomenų vizualizavimas. 1
18 30.2.2 Duomenų struktūrų naudojimas. Vienmatis masyvas. 1
30.2.2 Duomenų struktūrų naudojimas. Vienmatis masyvas. 1
30.3.2. Didelių duomenų tyrinėjimas. 1
30.1.1. Duomenų vizualizavimas. 1
19 30.2.2 Duomenų struktūrų naudojimas. Vienmatis masyvas. 1
30.2.2 Duomenų struktūrų naudojimas. Vienmatis masyvas. 1
30.3.2. Didelių duomenų tyrinėjimas. 1
30.1.1. Duomenų vizualizavimas. 1
20 30.2.2 Duomenų struktūrų naudojimas. Vienmatis masyvas. 1
30.2.2 Duomenų struktūrų naudojimas. Vienmatis masyvas. 1
30.3.2. Didelių duomenų tyrinėjimas. 1
30.1.1. Duomenų vizualizavimas. 1
21 30.2.5. Algoritmai. Paieška (tiesinė). 1
30.2.5. Algoritmai. Paieška (tiesinė). 1
29.3.3. Simetrinis ir asimetrinis šifravimas, kriptografinės sistemos. 1
30.1.1. Duomenų vizualizavimas. 1
22 30.2.5. Algoritmai. Rikiavimas. 1
30.2.5. Algoritmai. Rikiavimas. 1
29.3.3. Simetrinis ir asimetrinis šifravimas, kriptografinės sistemos. 1
30.1.2. Vektorinės grafikos ypatumai, vektorinės grafikos failų formatai. 1
23 30.2.2 Duomenų struktūrų naudojimas. Eilutės. 1
30.2.2 Duomenų struktūrų naudojimas. Eilutės. 1

29.3.3. Simetrinis ir asimetrinis šifravimas, kriptografinės sistemos.

Užduotys

1
30.1.2. Vektorinės grafikos ypatumai, vektorinės grafikos failų formatai. 1
Numatomas nikinių pasiekimų tarpinis patikrinimas***  
24 30.2.2 Duomenų struktūrų naudojimas. Eilutės. 1
30.2.2 Duomenų struktūrų naudojimas. Eilutės. 1
30.3.4. Kriptografinės sistemos, viešasis ir privatusis raktas. 1
30.1.2. Vektorinės grafikos ypatumai, vektorinės grafikos failų formatai. 1
25 30.2.2 Duomenų struktūrų naudojimas. Eilutės. 1
30.2.2 Duomenų struktūrų naudojimas. Eilutės. 1
30.3.4. Kriptografinės sistemos, viešasis ir privatusis raktas. 1
30.1.2. Vektorinės grafikos ypatumai, vektorinės grafikos failų formatai. 1
26 30.2.2 Duomenų struktūrų naudojimas. Eilutės. 1
30.2.2 Duomenų struktūrų naudojimas. Eilutės. 1
30.3.4. Kriptografinės sistemos, viešasis ir privatusis raktas. 1
30.1.2. Vektorinės grafikos ypatumai, vektorinės grafikos failų formatai. 1
27 29.2.4. Paprogramės. Parametrai. 1
29.2.4. Paprogramės. Parametrai. 1
29.3.1. Duomenų rikiavimo, paieškos algoritmai. 1
30.1.2. Vektorinės grafikos ypatumai, vektorinės grafikos failų formatai. 1
28 29.2.4. Paprogramės. Parametrai. 1
29.2.4. Paprogramės. Parametrai. 1
29.3.1. Duomenų rikiavimo, paieškos algoritmai. 1
30.1.2. Vektorinės grafikos ypatumai, vektorinės grafikos failų formatai. 1
29 29.2.4. Paprogramės. Parametrai. 1
29.2.4. Paprogramės. Parametrai. 1
29.3.1. Duomenų rikiavimo, paieškos algoritmai. 1
30.1.2. Vektorinės grafikos ypatumai, vektorinės grafikos failų formatai. 1
30 30.2.5. Algoritmai. Šalinimas. 1
30.2.5. Algoritmai. Šalinimas. 1
29.3.2. Pažintis su dirbtiniu intelektu, neuroniniais tinklais. 1
30.1.2. Vektorinės grafikos ypatumai, vektorinės grafikos failų formatai. 1
31 30.2.5. Algoritmai. Įterpimas. 1
30.2.5. Algoritmai. Įterpimas. 1
29.3.2. Pažintis su dirbtiniu intelektu, neuroniniais tinklais. 1
30.1.2. Vektorinės grafikos ypatumai, vektorinės grafikos failų formatai. 1
32 30.2.1 Naudotojų ir programuotojų bendravimas. 1
30.2.1 Naudotojų ir programuotojų bendravimas. 1
29.3.2. Pažintis su dirbtiniu intelektu, neuroniniais tinklais. 1
29.6.3. Virtualiųjų aplinkų saugumo nuostatai, 30.5.2. Virtualaus bendravimo ir bendradarbiavimo priemonių pasirinkimas ir pagrindimas. 1
33 29.2.3. Programų projektavimas, 30.2.4. Projektavimas. 1
29.2.3. Programų projektavimas, 30.2.4. Projektavimas. 1
29.3.2. Pažintis su dirbtiniu intelektu, neuroniniais tinklais. 1
29.6.3. Virtualiųjų aplinkų saugumo nuostatai, 30.5.2. Virtualaus bendravimo ir bendradarbiavimo priemonių pasirinkimas ir pagrindimas. 1
34 30.2.4. Projektavimas. 1
30.2.4. Projektavimas. 1
29.3.2. Pažintis su dirbtiniu intelektu, neuroniniais tinklais. 1
30.5.2. Virtualaus bendravimo ir bendradarbiavimo priemonių pasirinkimas ir pagrindimas. 1
35 30.2.4. Projektavimas. 1
30.2.4. Projektavimas. 1
29.3.2. Pažintis su dirbtiniu intelektu, neuroniniais tinklais. 1
30.5.1. Skaitmeninių komunikavimo ir bendradarbiavimo technologijų įvairovė ir svarba. 1
36 29.2.5. Programos išbaigtumas ir dokumentavimas. 1
29.2.5. Programos išbaigtumas ir dokumentavimas. 1
29.3.2. Pažintis su dirbtiniu intelektu, neuroniniais tinklais. 1
30.5.1. Skaitmeninių komunikavimo ir bendradarbiavimo technologijų įvairovė ir svarba. 1
Iš viso: 144